sexta-feira, 13 de fevereiro de 2009

Testimony - nº02

ENGLISH
I'm suspect to say about GEC... Firstly because was incredible the way why I knew about it. I decided to go even I didn't know anyone! I was in a special moment, in some months I was going to my first short-term mission trip, and for this reason practice English was a key. Was one of the best things I did last year! I met wonderful people, trained my English, and the most important thing I grew in the Lord, spiritually speaking. Was interesting the way how the Lord treat my life there alone! I could meet missionaries and see God calling people for missions! In addition, the place was comfortable and the food AMAZING! Of course after GEC 1 my life was not the same!!! After that, I joined GEC 2 and I brought one friend of mine, she is excited about GEC 3!!! Are you in doubt? Don't be, accept the challenge!

PORTUGUÊS
Eu sou suspeita para falar sobre o GEC... Primeiramente porque foi incrível a maneira que fiquei sabendo do primeiro e aceitei o desafio de ir sozinha, sem conhecer ninguém! Estava há alguns meses de uma viagem missionária de curto prazo e eu precisava treinar meu Inglês. Foi uma das melhores coisas que fiz ano passado, conheci pessoas maravilhosas, treinei meu Inglês, e o mais importante de tudo cresci muito espiritualmente. Foi muito interessante como Deus tratou minha vida me levando para lá sozinha! Pude conhecer missionários e ver o mover do Senhor em missões naquele lugar! Sem contar que o ambiente também é muito confortável e agradável, a comida?? maravilhosa!!!!! Claro que depois do GEC 1 minha vida não foi mais a mesma!!! Acabei participando depois do GEC 2 e uma amiga que também não vê a hora do GEC 3!!!! Enfim, está em dúvida? Não tenha, aceite o desafio!

CAROL GREGÓRIO
Igreja Metodista Livre de Vila Moraes
São Paulo - SP

Nenhum comentário: